Thursday 22 January 2015

Lite fortsättning på förra inlägget;

Tar kvällen i viloläge i fåtöljen medan de andra kollar på hockey :) hejja Färjestad 

Var ju till sjukgymnasten idag:svaret blev=
Foglossning men även överrörlig i ryggen så hon tyckte jag ska uppsöka sjukgymnast efter bäbis för att få hjälp att styrka upp. Visst något jag dragits med sen jag var liten uppenbarligen. 
Fick med en Tens hem att använda flitigt, även fått tid för speciell vattengympa för gravida med rygg och svankproblem...
Klippkort på sjukhuset nästa!! Haha
Fick även lite tips och råd så klart.

Stora hjärtat är hemma igen ❤️💕  
OP gick bra men måste åter ligga med benet i högläge.

Lilleman fick köpa sig nya fotbollsskor efter skola/fritids... Han har snart gått om mig i skostorlek! Hjälp!!


Åh guuuuuud!! Nu känner jag att Tensen börjar hjälpa! Halleluja!!!

No comments:

Post a Comment